Viage
Lidmaatschap

Lidmaatschap

Lidmaatschap

Bij Viage werken we met een lidmaatschap. U krijgt een vast aanspreekpunt met wie u een persoonlijke band kunt opbouwen. Binnen Viage noemen we dat ‘uw gids’. Deze gids ‘reist’ met u mee tijdens de verschillende fasen in uw leven. Ze zijn deskundig en ervaren (o.a. artsen) en werken nauw samen met de rest van het Viage-team.

Waarom lid worden?
Ouder worden heeft voordelen. Denk aan toenemende levenswijsheid en –ervaring, meer vrije tijd om te doen wat vreugde geeft en meer ruimte om minder ‘te moeten’. Daarbij zijn zelfbeschikking, gelijkwaardigheid, verbondenheid en actief zijn, sleutelwoorden. Dat wordt makkelijker mogelijk met Viage.

Gemak
Het gemak van één loket voor al uw vragen en inzet van verschillende diensten. Denk bijvoorbeeld aan het vinden van een betrouwbare klusser, iemand die uw feest kan verzorgen, iemand die u kan rijden naar afspraken of u begeleidt tijdens een ziekenhuisbezoek.

Zekerheid
Op momenten dat u (tijdelijk) niet meer goed voor u zelf kunt zorgen blijft u het liefst thuis wonen. Met onze expertise denken we met u mee hoe dat mogelijk wordt. Bijvoorbeeld door op tijd uw woning aan te passen.

Eigen regie
Soms hebt u noodgedwongen hulp of ondersteuning nodig. Om dan een beroep te moeten doen op uw naasten is niet altijd gewenst. Met Viage houdt u de keus wat u aan uw naasten vraagt en wat u aan ons uitbesteedt.

Verzorgd
Op het moment dat u (tijdelijk) niet meer voor u zelf kunt zorgen of een operatie moet ondergaan kunnen wij u bijstaan, medisch adviseren, begeleiden, vergoedingen regelen en desgewenst zorg regelen. Ook als u zelf niet in staat bent uw wensen kenbaar te maken, weten wij wat u wel en niet wilt.

Wat houdt het Viage lidmaatschap in?

  • tijdens het kennismakingsgesprek brengt uw gids uw persoonlijke leefgewoonten en -wensen in kaart;
  • onderwerpen die van belang zijn voor het aankomende jaar krijgen extra aandacht;
  • u krijgt gedurende het jaar tips en overwegingen om daar uw voordeel mee te doen;
  • er is desgewenst contact met uw gids op regelmatige basis;
  • jaarlijks worden uw leefgewoonten en –wensen geëvalueerd en zo nodig bijgesteld. Indien nodig eerder;
  • u kunt ons dagelijks bereiken voor al uw vragen; *
  • u krijgt toegang tot alle kennis en het netwerk van Viage;
  • bij gebruik van diensten via Viage heeft u het voordeel van kwaliteit, betrouwbaarheid en een snelle uitvoering.

* Als het advies redelijkerwijs niet meer past binnen het lidmaatschap rekenen wij een uurtarief. Wij overleggen daar altijd over met u.